Mennyi idő szükséges 150 millió felhasználó eléréséhez?


Gyűjtöm az anyagot, a mobil üzleti intelligenciával foglalkozó cikk folytatásához és közben találtam rá erre az ábrára:

Image001

Amíg a (vonalas) telefonnak még 89 évre volt szüksége ahhoz, hogy 150 millió ember használja, addig a Facebook-nak ehhez elég volt 5 esztendő.

Forrás: Krasznai

Elválasztó

Már készül a következő cikk. Iratkozzon fel az értesítőre.

|

Kővári Attila
2010. március 12.

Még két hasonlóan érdekes

Még két hasonlóan érdekes adat: A LinkedIn-nek jelenleg 58m felhasználója van, 16 hónapba tellett míg elérte az első 1m felhasználót, majd ahhoz, hogy ezt megduplázza, 11 nap kellett.
A Facebooknak 5 év alatt 150m felhasználója lett,majd 8 hónap alatt duplázódott meg a számuk.
Mindkét adat az Economist január 30-i számából származik.

Durva. És azt jövendölik, h

Durva. És azt jövendölik, hogy a FaceBook felhasználóinak száma a következő években még innen is duplázódni fog

Mekkora hatásvadászat már a

Mekkora hatásvadászat már a Facebook-ot "technológiának" nevezni és a vonalas telefonnal hasonlítgatni. Az online szolgáltatásokat
egymással van értelme összemérni, nem fizikai infrastuktúrával.

Teljesen igazad van, de az áb

Teljesen igazad van, de az ábra nem technológiákat hasonlít egymáshoz, hanem azt mutatja be, hogy mennyi idő kellett egy olyan szolgáltatás elterjedéséhez, amelynek segítségével elérhetsz 150 millió embert.

Szóljon hozzá!

Szabály: Legyen kedves, segítõkész és vállalja a nevét.
A mező tartalma nem nyilvános.
  • A web és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
ANTI SPAM
A robot regisztrációk elkerülésére.
Image CAPTCHA
Figyeljen a kis és nagybetűk használatára