OOF, mint adattárház marketing eszköz


A következő automatikus (OOF, Out Of Office) választ kaptam nemrég:

„Tisztelt Levélíró!

2011. május 19-én nem tartózkodom az irodában. Sürgős ügyekben kollégáim helyettesítenek. Adatpiac jogosultság kéréssel XY foglalkozik.

Üdvözlettel,

…”

Zseniális adattárház marketing ötlet. Mit sugall? Hogy mostanában annyian kérnek jogosultságot az adatpiachoz (annyira népszerű az adatpiac), hogy egy napra is helyettesítőt kell kijelölni a hozzáférés adáshoz. Mindjárt be is emelem a BI és adattárház projektvezető képzés adattárház marketing fejezetébe J

Image001

Elválasztó

Már készül a következő cikk. Iratkozzon fel az értesítőre.

|

Kővári Attila
2011. május 20.

Erről most nehezen tudom eld

Erről most nehezen tudom eldönteni, hogy komoly vagy viccnek szántad.

Szóljon hozzá!

Szabály: Legyen kedves, segítõkész és vállalja a nevét.
A mező tartalma nem nyilvános.
  • A web és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
ANTI SPAM
A robot regisztrációk elkerülésére.
Image CAPTCHA
Figyeljen a kis és nagybetűk használatára