Vásárlásösztönzés hőtérképpel


Mekkora ötlet! A vásárlók mozgását hőtérképpel elemzik, és ezek alapján határozzák meg az eladótér értékesebb és kevésbé értékesebb részeit:

Annak idején mi is gondolkodtunk ilyesmiben, csak vásárlók mozgásának nyomon követését RFID-s hűségkártyákkal oldottuk volna meg.

Az RFID-s megoldás előnye, hogy nem csak azt tudjuk hol állnak sokat, hanem azt is hogy a végén mit vesznek meg. Ugyanakkor sokkal drágább es macerásabb mint ez a hőtérképes megoldás.

Elválasztó

Már készül a következő cikk. Iratkozzon fel az értesítőre.

|

Kővári Attila
2013. március 15.

Ilyen hőtérképeket a focime

Ilyen hőtérképeket a focimeccseken is készítenek a játékosok mozgásáról. Na az is baromi érdekes szokott lenni. ha már egyébként az RFID szóba került: ezzel a technológiával mi lett? Évek óta alig hallani róla? Lehet hogy az ilyen új technológiák (lásd hőtérkép), el fogják söpörni az RFID-t?

Szerintem még mindig nagyon d

Szerintem még mindig nagyon drága lehet az RFID. Anno, jópár éve RFID-val akartuk megoldani az áruk mozgásának nyomon követését egy cégnél, de el kellett vetni, mert akkor drága lett volna egy RFID chip. Pár éve pedig voltam egy másik cégnél, ahol RFID-s beléptető kártyákat adtak a vendégeknek. Megkérdeztem, hogy nem drága? és azt mondták, hogy de. Nem emlékszem pontosan mennyit mondtak de úgy emlékszem, hogy száz forint felett volt az ára még mindig.

Szóljon hozzá!

Szabály: Legyen kedves, segítõkész és vállalja a nevét.
A mező tartalma nem nyilvános.
  • A web és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket automatikusan felismeri a rendszer.
ANTI SPAM
A robot regisztrációk elkerülésére.
Image CAPTCHA
Figyeljen a kis és nagybetűk használatára